😊 Què gaudirem?
Ens reunirem per aprendre a jugar a la Canasta.
Jo us ensenyo la meva manera de jugar tot i que hi ha diferents varietats.
Farem una trobada setmanal amb taula de quatre a sis persones per aprendre.
Quan ja sapiguem la base podem trobarnos per jugar aleatoriament
📌 Punt de trobada
Viena Sabadell Centre
👉 Detalls
Les trobades seran al mati..
Jo porto el material necessari.
Com anem a un bar public, hem de fer una consumició.
Procurem mantenir el compromis mentre aprenem perque si no el nivell de joc es desequilibra.
El pagament de l activitat la farem per la APP de Vermut amb el moneder.
Seran 5 euros la sessió pagats en el moment d inscriure's.
Tot i que l activitat posa que es en català no hi ha problema en parlar Castellà si ho necessites.